Sivut

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Päivän pöhinät

Olen edelleen yhtä kipeä kuin eilen. Tänään on ollut jopa ehkä vähän huonompi olo kuin eilen. Piti välillä käydä Mammalta hakemassa sympatiaa kun yskiminen esti nukkumisen. Se oli ehkä virhe, koska sitten Mamma raahasi minut kylppäriin höyryhengittämään. Mutta sen jälkeen sain nukuttua onneksi, kun lima lohkesi helpommin. Ainoa ilo tässä päivässä oli Mamman saama paketti, joka oli taas täynnä juttuja minulle! Kolme (!) pehmoista karva-alustaa, litteä reunallinen peti jonka paketin sain avata ihan itse ja lisäksi uusi hammasharja (siitä en ollut oikein innoissani). Mammalle itselleen siellä oli vain juoksuvyö, mihin se saa sitten kesällä kaikki tavarat ja namit kun käydään lenkillä.

Pedin kanssa oli tosi hauska peuhata!
Välillä piti levätä karva-alustoilla
Tuon alustan päällä on tosi hyvä nukkua, testasin kaikki kolme
Tuo laatikkokin oli hirmu kiinnostava
Touhujen lopputulos

Tämmöinen yskä minulla on :( Ja tuo on vielä vain pieni kohtaus. Yleensä köhin paljon pitempään ja yritän saada limaa kurkusta röhisemällä. Kipeänä ei ole yhtään kivaa.


Maisemien katselua
Mukavaa että aurinko taas paistelee
Minun mielestä tuon petin kuuluu olla noin päin

Kävin äsken Mamman kanssa pikkaisen pihalla ja minä olisin halunnut juosta ihan täysiä joka paikkaan ja pompin ja loikin niin pitkälle kun hihna antoi myöten. Ja kotona sain hirmuisen murina-leikkihepulin, mutta ihmiset ei lähtenyt minun riehuntaan mukaan. Okei kyllä sen jälkeen yskittikin sitten ihan tarpeeksi.

Paranemista odotellen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti