Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

Sisko

Minä olen nyt isosisko. Viime perjantaina käytiin Isukin ja Mamman kanssa hakemassa meille uusi perheenjäsen. Beagletyttö nimeltä Ellu. Ellu on ihan oikeasti minun sisko, koska meillä on sama äiti. Siis koiraäiti. Ellu on vasta 9 viikkoinen, mikä on minun kannaltani aika sopivaa, koska kakara nukkuu paljon. Aluksi en oikein tiennyt mitä niin pienen kanssa voi tehdä, mutta nyt ollaan Ellun kanssa jo tosisiskokset. Meillä on hirmu hauskoja leikkejä ja minä olen Ellun tukena jos sitä pelottaa. Kyllä Ellu on jo aika rohkea, mutta esimerkiksi Unnaa ja Deania se säikähti ja lähti juoksemaan karkuun. Mutta nyt nekin on jo ihan tuttuja.

Vähän kuvia Ellusta ja minusta


Tuo videon haukkuja on sitten Ellu. Minä en tuollaista ääntä pidä... Videon äänet ei tosin ole ihan kohdallaan.

Ei meidän elämä tosin ihan pelkkää Ellua ole. Olen päässyt ihan kahdestaankin Mamman kanssa ulos ja leikkimään. En minä jatkuvasti kakaraa jaksaisikaan. Nytkin se nukkuu, joten minä voin kätevästi syödä Ellun jättämän luun... Hahaa! Samasta vesikupista en sen kanssa suostu juomaan, koska urpo uittaa aina korviaan siellä. Joisitteko itse lasista jossa joku toinen on ensin huuhdellut korvansa? Pirpana yrittää aina tulla minun kupille syömään, mutta onneksi Mamma pitää huolen ettei se pääse. Saan sentään ruokani syödä rauhassa.

2 kommenttia:

  1. Onnea uudesta perheenjäsenestä! Ihana touhu tuossa videolla :D

    VastaaPoista
  2. Voi ei mikä video!! :-D Ihana Ellu kun pissii sukkasi päälle leikin päätteeksi :-D

    VastaaPoista