Sivut

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Agilityä ja mökkeilyä

Sisko läpäisi sen agilityn hallittavuustestin! Nyt sillä alkaa 3.6. sitten alkeiskurssi. Minä tyydyn toistaiseksi touhuamaan Mamman kanssa kahdestaan.

Meille tuli muutama agilityesti postissa maanantaina ja eilen käytiin niitä mökillä testaamassa. Sisko ei niistä vielä mitään tajunnut, mutta minä olen myös agilityn alkeiskurssin (melkein) suorittanut, joten esteet oli ihan tuttuja. Mamman kanssa tehtiin pientä 3 esteen sarjaa ja kyllä me aika hyvään vauhtiin päästiin. Sisko sidottiin siksi aikaa puuhun kiinni, ettei se olisi jäänyt jalkoihin. Lisäksi me haettiin meidän uutta koirafrisbeetä siskon kanssa ja etsittiin nameja ja siskolla oli puuhakuutiokin mukana ja vähän käytiin lipsuttelemassa järvessäkin (oli se kyllä vielä hirmu kylmää!).

Märkä sisko
Agilityrata ja sisko sitä ihmettelemässä
Illalla väsytti

Eilen Mamma varasi minulle akupunktioajan. Se oli lukenut, että akupunktiolla voidaan saada spondyloosista kärsivä koira lähes kivuttomaksi säännöllisillä akupunktiokäynneillä. Nyt kun minun selkä on taas ärhennellyt, Mamma haluaa epätoivoisesti löytää keinon jolla saataisiin lääkkeiden käyttö pois / vähemmälle. Sormet ristiin että akupunktio olisi se juttu.

Joku vakoilee

1 kommentti:

  1. Pyydäthän mammaa sitten kirjoittelemaan tänne blogiin, miten akupunktio meni ja onko siitä ollut hyötyä. Odotan mielenkiinnolla, sillä meidän ikäneidollakin on vanhuuden selkävikaa.

    Hieno mökkimaisema teillä!

    Pimun ja Typyn emäntä

    VastaaPoista