Sivut

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Kipeänä

Minä olen kipeä. Minulla oli alaleuassa ison iso näppylä joka kasvoi todella nopeasti melkein parin sentin kokoiseksi. Mamma ja Isukki olivat tosi huolissaan, joten tänään minä lähdin aamupäivällä Isukin kanssa eläintohtorille. Tohtori antoi minulle semmoista ainetta joka teki olon ihan veltoksi ja sitten alkoi vielä nukuttaakin. En tiedä mitä välillä tapahtui, mutta heräsin Mamman ja Isukin vierestä ihan tokkuraisena ja sekaisena ja leuan patti oli poissa. Minulla on nyt neljä tikkiä alahuulessa ja ihme töttörö päässä. Kotiin tullessa olin vielä niin sekaisin ja väsynyt että en tajunnut pihalla käydä pissillä kun Mamma laski minut maahan vaan lähdin jolkottelemaan nurmikkoa pitkin aika kovaa vauhtia. Mamma kantoi minut sisälle, mutta minulla oli edelleen tosi kova pisuhätä. Jalkani eivät kuitenkaan kantaneet kunnolla, jotta olisin voinut kyykätä pissille vaan istuin maassa ja pissin siihen. Sen jälkeen minua kyllä vähän hävetti. Nyt alan olla jo vähän enemmän tajuissani ja sain äsken vähän ruokaakin, mutta kyllä minua edelleen väsyttää tosi kovasti...

1 kommentti: