Sivut

torstai 5. tammikuuta 2012

Jäljestystä

Eilen illalla käytiin pihalla taas vähän leikkimässä, mutta minua ei kyllä yhtään kiinnostanut koko touhu. Tultiin sitten sisälle touhuilemaan mukavia.

Mamman kanssa koneella

Tänään käytiin aamulla lauman kanssa leikkimässä taas futiskentällä. Innostun nykyään jo sinnepäin menemisestä. Mamma väsäsi minulle sinne jäljen ja sitten mentiin koirapuistoon touhuilemaan siihen saakka, että jälki asettuu. Harjoiteltiin vähän noutoa ja leikin Isukin ja Mamman kanssa jonkin aikaa ja sitten oli aika jäljestää! Minä kuumenin jo siitä, kun tajusin Mamman tekevän jälkeä joten olin jo ihan valmiina töihin kun mentiin takaisin jäljelle. Nuuskuttelin ensin lähtökohdan kunnolla ja sitten kun varmistuin jäljen suunnasta, lähdin juoksemaan suoraan jälkeä pitkin. Isukin oli tarkoitus kuvata jäljestystä, mutta olin niin nopea, että saatiin vain muutama kuva ja Isukki itse oli ihan liian kaukana. Itse jäljestys kesti vain muutaman sekunnin. Jälkikään ei tosin ollut kuin muutamakymmenen metriä pitkä. Mamma halusi varmistua, että tiedän mitä tehdä. Se oli tosin ihan turhaa, koska minähän olen jäljestyksen ammattilainen! Tässä päivän kuvasatoa. Kuvat saa klikkaamalla suuremmiksi.

Kaninkarvadummylla leikkimistä
Voitin lelun!
Mamma!
Isukin kanssa kisaa
Valmiina...
Hop!
Namnam namiaaa
Jäljelle lähdössä
Liina solmussa
Tästä se lähtee...
Sit mentiin!
Mamma oli liian hidas
Löyty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti