Sivut

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Metsäilyä

Sisko on joskus tosi pöhkö. Yksi ilta tällä viikolla se halusi haudata luunsa. Hyvä idea sinänsä, mutta me asutaan kerrostalossa. Siskon ratkaisu oli haudata luu sohvaan. Se yritti kaivaa ensin sohvaan reikää (ja kitisi kun ei onnistunut) ja laittoi luun lopulta vain sohvatyynyjen väliin ja hautasi sen Mamman vaatteilla.

Tämä oli siskon mielestä hyvin piilotettu luu
 Perjantaina käytiin koko lauman kanssa pitkästä aikaa metsälenkillä. Minulla oli ihan kamalasti virtaa kun en ollut päässyt kunnolla metsään juoksemaan viikkokausiin. Leikittiin taas pitkästä aikaa Mamman etsintää (Mamma juoksee kauas metsään ja jonkin ajan kuluttua Isukki päästää minut irti ja minun pitää löytää Mamma. Onnistun joka kerta.) Kuljettiin umpimetsässäkin, koska minä en tiellä pysynyt yhtään lähellä niin Mammasta oli turvallisempaa mennä metsään kulkemaan, jos otan etäisyyttä. Sisko yritti pysyä minun perässä mutta tietäähän sen että minä olen nopeampi.

Eilen käytiin sitten taas metsässä lenkillä, tällä kertaa shelttien kanssa. Minulla oli edelleen paljon virtaa, joten juoksutin koko porukkaa ryteikössä. Oli ihan superhauskaa! Käytiin taas metsässä mistä Unnan ja Deanin mamma Jasu ei oikein tykännyt. Hyvin me kuitenkin selvittiin takaisin tielle ilman haavereita.


Kotona sisko oli ihan puhkipoikki ja kylmäkin sille tuli, koska metsässä oli märkää eikä siskon turkki vielä eristä kylmää. Sisko pääsi sitten unille Mamman haalarin sisään lämpimään, missä se nukkuikin sitten melkein tunnin tyytyväisenä.


1 kommentti:

  1. Moi!

    Onpa kiva nähdä kaikki neljä koiraa juoksentelemassa metsässä...hienoa, että teillä on yhteistä tekemistä.
    Ihanaa syksyn jatkoa kaikille!
    terv. Sirpa-täti

    VastaaPoista