Sivut

tiistai 11. lokakuuta 2011

Kuvia

Mammalla on hirmu kiireitä pidellyt, joten jonkin aikaa päivitykset tulee olemaan vain kuvapäivityksiä. Kovin ihmeellisiä tänne ei kuulu... Olen aloittanut pentukurssin, jossa olen tosi hyvä. Käydään Mamman kanssa Juvalla joka sunnuntai harjoittelemassa tottelevaisuutta muiden koirien kanssa. Olen käynyt myös näyttelytreeneissä, koska marraskuussa aikomuksena on osallistua ensimmäiseen näyttelyyn. Näyttely on Kouvolassa ja sitä varten on harjoiteltava kovasti. Tosin luulen että Mammaa jännittää enemmän kuin minua.




Mökillä notskia pitämässä

Mamma oli tulenvartijana ja minä vahtasin Mamman eväitä...


Vaahtokarkkeja!!!

Löysin sieniä! (En syönyt)

Järvessä oli hassua vaahtoa laineista. Maistelin sitä vähän mutta ei se maistunut oikein miltään.



Tanssia Mamman kanssa






Mamman luo!

Pallonheittovekotin (klikkaamalla kuvaa näkyy varmaan paremmin)

Olen osa-aikainen noutaja

Lelulla reihumista

Irrrrrrrrrrrrrrrrrti!
Hehee voitin!
Lelu kannattaa antaa Mammalle takaisin niin leikki jatkuu
Kuului ääniä
Treeniä
Minulla on aina hirmu kiire niin menen vähän Mamman edellä
Osaan :)
Aika löysä seuraaminen
Tadaa!
Tähystyspaikka (ikkuna on aika räkäinen nykyään)
 
 Minähän olen nykyisin myös metsästyskoira! Olen yhden ajon jo ottanut kaupungissa, joten ihmiset päätti viedä minut virallisesti etsimään pupuja. Viime lauantaina oltiin ensimmäistä kertaa metsällä ja tänä sunnuntaina mennään varmaan uudestaan. Minulla oli hirmu kivaa, mutta pupuja en löytänyt. Parempi onni ensi kerralla. Seuraavasta kerrasta löytyy toivottavasti myös kuviakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti