Sivut

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Mökkireissu

Tänään käytiin taas mökillä. Meillä oli siskon kanssa tosi hauskaa, vaikka minua ärsyttikin kun sisko ei voinut juosta suoraan vaan se kiemurteli kaikkien puiden ja oksien ympäri. Sisko on ketterämpi kurveissa, mutta minä voitan sen suoranopeudessa. Siitä ei kuitenkaan ole apua jos sisko ei koskaan suostu juoksemaan suoraan... Mamma teki meille myös jäniksen hajusteella nopsan jäljen, jonka minä nuuskuttelin asiantuntevasti. Sisko ei juurikaan tajunnut mitä pitää tehdä, mutta kyllä sekin vähän yritti seurata jälkeä. Minä kuitenkin löysin palkkion ja söin sen kokonaan itse! Muahahah.

Mammalla ei ole mökkireissusta kuvia, koska se hölmö unohti kameran kotiin. Muita kuvia kuitenkin löytyy runsaasti, joten korvataan tämän päivän kuvien puute niillä. Minä en nyt jaksa kirjoittaa enempää, koska olen ihan poikki juostuani kaksi tuntia mökillä.

Sisko sinä päivänä kun se tuli kotiin. Oli aika kuuma.
Samalta päivältä ensimmäinen kuva siskosta kotona
Pikkusisko <3
Siskolla on aina tosi outoja nukkumapaikkoja, joita minä en allekirjoita...
Varpaat suussa nukkuminen on siskon bravuuri
Kylmällä on hyvä kölliä siskon vieressä peiton alla
Aamut ei ole meidän juttu...
Oltiin juuri lenkille lähdössä. Eikö muka näytä siltä?
Sisko leipurin apulaisena
Se yritti herätä. Ei onnistunut.
Mökillä oli tänään tällaista
Mökkireissun jälkeen on ollut tällaista

2 kommenttia:

  1. Ei hyvää päivää, ku teil on ilmeikkäitä nassuja kuvat täynnä. Siskot ja veljet on parhautta.

    VastaaPoista
  2. Mökillä on hirmuisen mukavaa myös meidän tyttöjen mielestä! Kyllä noista teidän kuvista tulee niin meidän Pimu ja Typy mieleen silloin, kun Typy oli vielä pentu. Samanlaisessa kasassa meilläkin nukuttiin. Beaglet on niiiin ihastuttavia!

    Pimun ja Typyn emäntä

    VastaaPoista