Sivut

maanantai 21. helmikuuta 2011

Tassutossutouhuteksti

Sunnuntaina oli aika tavallinen päivä joten tässä kuvakooste lyhyesti siitä mitä touhuilin:

Isukin mielestä istun hassusti
NOM! Ateria lakanasta
Missä ihmeessä ne raksut lymyilee??
Mitennii "missä pallo"?
Jos hiivin tästä oikein varovasti niin ehkä Isukki ei huomaa...
Hahaa! Herkkuaaa...
Äh. Huomasi se kuitenkin.
No ei se haittaa. Syön sitten vaan Isukin läksyt.

Tänään onkin sitten ollut paljon touhua. Ensin tosin jouduin olemaan yksin 3 tuntia kun ihmiset lähti kouluun. Sitten kun Mamma tuli kotiin se oli vaan hetken ja sitten se lähti taas tunniksi pois. Itkin vähän aikaa sen perään. Sitten kun mamma tuli takaisin niin sillä oli joku kassi mukana ja siellä oli niitä pussukoita mihin ne kerää minun kakat ja joku pilli josta lähti tosi korkea ääni ja sitten semmoiset tyhmät oranssit tossut jotka se tunki minun tassuihin. Niillä oli hirmu liukasta kulkea sisällä ja yritinkin niitä ottaa pois, onnistumatta kuitenkaan kovin hyvin. Niissä tossuissa ainoa hyvä asia oli se, että ne on hirmu lämpöset. Oli siellä kassissa sentään jotain kivaakin: Mamma toi minulle uuden kivan lelun! Semmoinen sininen vinkupallo jossa on kivoja nystyröitä jotka tuntuu hyvältä ikenissä. Minulla kun kutiaa ikenet, koska saan uusia hampaita... Etuhampaista on jo yksi irronnut ja kulmahampaatkin on vaihtuneet uusiin.

Tänään käytiin myös eläinlääkärissä, jossa sain tehosterokotteen ja rabiesrokotteen. En tosin huomannut sitä ollenkaan kun Mammalla oli niin hyviä nameja kädessä. Eläinlääkärikin ihmetteli miten kiltisti olin siinä kun se rokotti. Sitten se yritti katsoa minun hampaat, mutta sai nähdä vain pienen vilauksen. Annoin sen tädin kuunnella minun sydämmen tällä kertaa. Viimeksi minulla oli liikaa nuuskittavaa ja lääkäri ei kuullut stetoskoopistaan muuta kun tuhinaa. Nyt se sai tosin kuunnella myös minun piereskelyä koko käynnin ajan. Säästin sinne koko arsenaalini. Jotain se tätsy hipelöi muualtakin kropasta, mutta minulla oli liian kiire keskittyä nameihin.

Kun tultiin kotiin, pääsin auttamaan Isukkia kokoamaan kenkätelinettä. Siirtelin sen osia ja ruuveja, ettei ne olisi Isukin tiellä, mutta jostain syystä isukki luuli, että yritän syödä ne. Autoin myös tuhoamaan pahviroskaa jota oli tullut kenkätelineen mukana.


Mamma päätti sitten käyttää minut pidemmällä lenkillä uusissa tossuissani. Kuljettiin muutama sata metriä metsässä ennenkuin se älysi lopulta ottaa ne minulta pois. Sitten se vielä meni hukkaamaan niistä yhden metsään ja nyt niitä ei voi enää käyttää. Olen siitä hieman vahingoniloinen kieltämättä... Tossut hidasti menoa hirmuisesti ja sitten ne meni ihan kiemurallekin kun minulla oli niin kova vauhti.

Ensimmäinen (ja viimeinen) kuva minusta uusissa tossuissani

Mamma antoi minun kulkea vapaanakin aina välillä, mutta minua ei yhtään huvittanut kulkea samoja reittejä kun se. Sitten mentiin semmoiselle pienelle metsäpolulle jossa oli paljon kivoja hajuja. Mamma taisi säikähtää kun juoksin aika pitkälle sen edelle niin, että pääsin kunnon metsätielle ja jäin sinne odottelemaan Mammaa. Kyllä se minua huuteli, mutta ajattelin, että miksi menisin takaisin kun Mamman on kuitenkin pakko tulla tännepäin. Sen jälkeen en kyllä enää päässyt juoksemaan vapaana...

Kotona kieltämättä kyllä vähän väsytti jo. Oli melkein pakko ottaa pikku päikkärit.

Mamma tuli rapsuttelemaan 
Jos tässä nyt vähän aikaa vielä pötköttelisi...
Noniin nyt riitti! Yritäppä vaan Mamma ottaa järkeviä kuvia

Mamma ihmettelee mitenköhän nukahdan enää uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti