Sivut

perjantai 25. helmikuuta 2011

Piiloleikkejä

Mamma on ollut koulun kanssa tosi kiireinen eikä ole ehtinyt touhuta minun kanssa paljon. Olen sitten leikkinyt Isukin kanssa aika paljon ja käynyt lenkkeilemässä. Ollaan käyty koirapuistossa leikkimässä muiden koirien kanssa ja jäällä juoksentelemassa vapaana ja kaikenlaista. Niin ja PALJON piiloleikkejä! Isukki menee aina minulta piiloon ja sitten minun pitää etsiä se. Se on välillä hirmu vaikeaa ja Isukki joutuu pitämään ääntä, että tietäisin edes mistä etsiä, mutta aina olen sen löytänyt. Nyt olen myös oppinut käyttämään vähän hajuaistia etsimiseen. Mamma tosin huijaa välillä ja osoittaa minulle sormella missä Isukki on.

Halimista
Sain manikyyrinkin Isukilta
Tylsää...
Modasin petin kun se oli liian pehmeä

Mammalla alkoi nyt kuitenkin loma ja sen kunniaksi se vei minut jäälle juoksemaan ja sitten takaisintullessa harjoiteltiin vähän rauhoittumista. Mamma haluaa opettaa minulle, että pihalla riehutaan ja sisällä levätään. Minä kun riehaannun aina kun tullaan sisälle niin nyt Mamma ei päästänyt minua eteenpäin rappukäytävässä ennenkuin olin rauhallinen. Eikä sitten enää tehnyt mieli riehua kun olin jo rauhoittunut aikaisemmin. Menin vain petiin lepäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti