Sivut

sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Ihmisten pelottelua ja virtaa virtaa virtaa...

Mamma leipoi eilen brownieseja. Sitten se hölmö jätti ne keittiön tasolle jäähtymään ja lähti olohuoneeseen. No minähän tarkkanenäisenä haistoin ne ja vedin leivinpaperia niin, että sain sieltä niitä namiherkkuja itselleni. Ehdin kolme palaa syödä ennenkuin Mamma tuli takaisin ja sai minut kiinni itse teosta. Sitten ne herkut lähtikin piiloon. Ihmiset huolestui kuitenkin kun niissä leivoksissa oli paljon suklaata ja minä en saa syödä suklaata. Isukki soitti eläinlääkärin päivystykseen, että pitääkö meidän lähteä sinne, mutta lääkäri oli sitä mieltä että minulla luultavasti tulee vain masu löysäksi. Mamma ja Isukki seuraili minua koko illan ja katsoi, että minä varmasti olen vielä hengissä. Ei minulle tullut kuin vähän masu pipiksi. Ihme säikkyjiä.

Namiherkkuja!
Herkuttelun jälkeen...

Suklaaleivokset taisi kuitenkin aiheuttaa minulle jonkin sortin sokerihumalan, sillä olin aamulla niin virkku ja villi, että itseänikin hämmästytti. Mamma lähti minun kanssa aamulenkille jo ennen kahdeksaa, mutta ei menty kovin pitkää matkaa. Sitten juoksin kiusaamaan Isukkia sänkyyn. Ihmisiä ei enää juurikaan sen jälkeen nukuttanut. Otin rennosti aamupäivän lauman kanssa, mutta sitten lähdettiin taas lenkille ja kunnon lenkki olikin! Yhteensä lenkille tuli mittaa 7,5km, mutta koko matkaa ei menty yhteen putkeen. Matkalla käytiin Mamman isovanhempien luona piipahtamassa, Isukki kävi kaupassa ostamassa matkajuomaa ja sitten mentiin vielä Mamman vanhemmille, jossa oltiin jonkin aikaa. Leikin siellä etsintäleikkiä ja muutenkin riehuin aika paljon. Loppumatkalla sain kehuja kun kuljin niin nätisti hihnassa. Kotona sain ruuan ja sitten olikin mukavan rento olo ja kävin päiväunille. Mammaa nauratti kun nukuttiin Isukin kanssa ihan raatona sohvilla.


Nyt minulla on taas aika paljon virtaa ja Mamma tuossa äsken yritti vähän koulutella minua sen energian purkamiseksi. Olin niin innoissani, että tarjosin kaikkia osaamiani temppuja ennenkuin Mamma ehti edes sanoa komentoa. Muutenkin minulla taisi mennä temput vähän ristiin kun en malttanut keskittyä. Tänä iltana on ohjelmassa vielä iltalenkki ja minä olisin kyllä ihan valmis menemään toisen 8km lenkin.

Lopuksi vielä vanhoja kuvia...

Parvekkeelta kurkkimassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti