Sivut

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Normipäiviä

Täällä on vietetty ihan mukavaa arkea lauman kanssa. Paljon pötköttelyä ja lenkkeilyä ja hellittelyä.
Ei kannata lähteä jos ei halua menettää paikkaansa
Täällä tuoksuu jokin!
Tylsää...
Nyt tosin Mamma on satuttanut jalkansa, eikä pysty lenkittämään minua, joten lenkkeilen Isukin kanssa senverran kuin se ehtii. Isukilla on tosin ollut koulukiireitä, joten sekään ei ole minua kokoajan ehtinyt viemään. Mamma on sitten yrittänyt kehitellä minulle kaikenlaisia leikkejä ja älypelejä, etten ihan riehuisi täällä koko ajan.
Näistä piti löytää se, jonka alla on nami
Sitten se kuppi piti vielä kiepauttaa nurin, että sen namin sai
Tuota älypeliä olen harrastanut jo ihan pienenäkin, mutta nyt Mamma keksi laittaa vähän vaikeamman astian ja nyt minulla menikin tosi paljon kauemmin namin saamiseen. Älypelin lisäksi ollaan harjoiteltu vähän muitakin juttuja. Uutena juttuna kokeiltiin "näyttelyasentoa". Minä en yhtään tajunnut taas mitä siinä olisi pitänyt tehdä ja yritin koko ajan istua. Muutaman kerran jälkeen tajusin kuitenkin jotenkin, mutta jalat olivat silti vähän miten sattuu. Kokeiltiin myös leikkitokoa, eli istumista vierelle ja siinäkin mentiin vain vähän sinnepäin. Mamma oli kuitenkin melko tyytyväinen ja tehtiin vielä muutamia helppoja juttuja, jotta treenistä jäisi hyvä mieli.

Tänään Mamma onnistui nappaamaan minulta ensimmäisen hampaan talteen. Onhan minulta jo paljon hampaita vaihtunut uusiin, mutta olen onnistunut hävittämään/ nielaisemaan kaikki aikaisemmat. Nyt Mamma vain sattui juuri räpläilemään minun suutani muutenkin.

Lopuksi vielä vertailukuva miten paljon olen kasvanut Mamman ja Isukin luona asuessani.
Samassa laatikossa 8 viikon ikäisenä ja uudelleen 16 viikon ikäisenä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti