Sivut

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Peloja

Käytiin sunnuntaina Mamman, Isukin, Mamman isän ja enon kanssa mökillä. Siellä oli tosi paljon lunta ja minullakin oli välillä vaikea liikkua kun menin ihan uppeluksiin. Pääsin kuitenkin touhuilemaan vapaana, koska Mamman mielestä lunta oli liikaa, että olisin lähtenyt kauas. Olin kuitenkin varmaan vähän tiellä kun muut pudotteli lunta katoilta. Isukki otti minutkin katolle katselemaan touhua, koska lunta oli niin paljon, että maahan oli vain vajaa metrin pudotus. En kuitenkaan tullut katolta itse alas (Mamman huojennukseksi) vaan Isukki nosti minut alas. Olin tosi väsynyt reissun jälkeen.

Mamman luona tankkaamassa

Tänään Mamma oli myöhään töissä ja Isukilla oli paljon koulutehtäviä, joten ne muisti vasta illalla, etten ole käynyt pitkällä lenkillä. Kai niiden muistia virkisti se kun vähän riehuin. Mamma kävi minun kanssa pienellä pyörähdyksellä, mutta sillä on vieläkin jalka kipeä ja minä en osannut käyttäytyä yhtään, joten tultiin nopeasti takaisin. Tuuli teki minut aika pelokkaaksi ja levottomaksi ja siksi en oikein osannut keskittyä Mammaan. Sisällä Mamma päätti keksiä minulle sitten aivotouhua, etten ihan riehaantuisi lopullisesti. Ensin sain taas kulhon, jonka alla oli nameja. Touhusin sen kanssa jonkin aikaa, mutta olen huomannut, että namit tulee alta tehokkaasti jos kulhon tönäisee oikein kovasti seinää päin. Mamma ei jostain syystä siitä tykännyt, joten sen piti keksiä jotain uutta. Sain sitten tyhjän maitotölkin, jossa oli sisällä nameja ja joka oli rutistettu ihan pieneksi. Sen kanssa minulla onkin tekemistä joksikin aikaa, kunnes Isukki vie minut vielä vähän pidemmälle lenkille myöhemmin illalla.

Työ vaiheessa vielä
Purkki säpäleinä, mutta tuoksu on vielä hyvä

3 kommenttia: